فکر کنم دارم عاشق میشم؟!!!!!!!!!
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




سلام خوشگلایه من حالتون که خوبه؟!

این چه حرفیه میزنم مگه میشه حالتون بد باشه وقتی دوستی به اسم امیر حسین دارین.....!!!!!!!!!

(اعتماد به نفس توووووووووووووووووووووپ)

 

 

واقعا ببخشید که کم اپ میکنم به عبارته دیگه اصلا اپ نمیکنم تقصیر من نیست pc  خونه اس تو سایت دانشگا هم نمیشه که ادم راحت باشه از بس فوضولن بچه ها(مخصوصا دخیا) خونه ام که میام از بس ننه ام بهم کار میگه وقت نمیشه بشینم پای pc خلاصه سرتونو درد نیارم دیگه وخودتون به بزرگیه باباتون ببخشین

 

 

 

راستی یه خبر بهتون بدم یکم بخندین:

فکر کنم دارم عاشق میشم اره عااااااااااشق یکی از همکلاسیامه وقتی باهاش حرف میزنم داغ میکنم قلبم تند تند میزنه(وای خدا چرا؟هنوز خیلی زوده عاشقییییییییی هنوز ترمه 3)

بخدا من جنبه عاشق شدن ندارم یه بلایی سره خودم میارم یه جور میرم سر کلاس که اصلا نبینمش اگه ببینتم شروع میکنه به حرف زدن (ول کنم نیست) منم داغ میکنمممممممممم

همش تو فکرمه حرفاش صداش صورتش تو رو خدا کمکم کنید یه جور بیخیالش بشم دارم داغون میشم .

تنها شانسی که اوردم اینه که هیچی بهش نگفتم (که چه حسی نسبت بهش دارم)

البته بگما دختره خوبیه نجیب با اخلاق صورتش اینقدر معصومه اخیییییییی. ولی خودم نمی خوام اوضاع از این بدتر بشه گفتم که جنبه عاشق شدن ندارم اگه عاشق بشم بدبخت میشم از لاغر شدن بگیر تا تزریقو گوشه جوبو امیر حسینو کربو بلا

سرتونو درد اوردم ولی این اپو گذاشتم که هم یکم بخندین به اوضاع زار من هم اگه تونستید یه کمکی بکنید جایه دوری نمیره بخدا



نظرات شما عزیزان:

عطیه
ساعت14:24---11 آبان 1390
pesr too cheghadr bahali vali nasihat mikonam ashegh nashoo

نااااااااااااازی
ساعت19:16---10 آبان 1390
وااای امیر هرچی گشتم چیزی جز آشغال پیدا نکرم...اما با تموم بی مزه ایت بدک نیستی عزیییییزم...............

arezoo
ساعت12:08---10 آبان 1390
salam amir hossrn linket kardam mamnonam ke behem sar mizani

arezoo
ساعت21:01---9 آبان 1390
salam bebakhshid amir hussen khan be khoda havasam nabod mazerat mekham

arezoo
ساعت14:30---9 آبان 1390
salam.natars man cheshm nemikoram movazebe khodet bashhhhhhhhhhhh

بهزاد عشقی
ساعت18:23---8 آبان 1390
سلام عزیزم

خوبی؟

اپم بدو بیا

حتما حتما بیا

منتظرتم.


arezoo
ساعت15:32---8 آبان 1390
salam amir hossen jan mamnin ke sar zadi
migama ashegh nashi ye vaght badbakht meshi


سپيده
ساعت10:49---5 آبان 1390
دخمل ديوونه اينق داداشيييي منو اذيت نكن ديگههههههههههه

ميام ميزنمتااااااااااااااااااااا


پاسخ:سپیده فکر کنم زنگ و اشتبایی زدی زنگ بغل دستی و بزن


سپيده
ساعت10:46---5 آبان 1390
بودم بيرون اون موقع...........
ببخشيد داداشييييييييييييييييييييييييي ...


سپيده
ساعت14:50---3 آبان 1390
man to chatroom www.didarha.com hastam..........tonesti bia......ba esm spinaz..........0tagh shomal bia

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:51---2 آبان 1390
سیلاااااااااااااااااام
میگم یه چیز بگم.........
من به این فک میکنم که عجب دختره نجیبی واقعا بهت برخورده
چقد نجیبه که تا تورو میبینه میدوه میاد پیشت و شروع به حرف زدن میکنهواقعا چقد نجیبو سر به زیر
از من میشنوی عاشق نشو که بدبخت میشی
همونجور که خودت میگی
منم عاشق شدم چه گلی به سر خودم زدم
بیخیالش شو
راستی من که پروفایل نمیبینم
کجای وبت هست؟؟؟؟؟؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:04---1 آبان 1390
حالا طرف چه شکلی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلا بیا دربارش بهم بگو
شاید قسمت شد رفتم واست خواستگاری
راستی خواستی نظر بذاری واسم عکس خودتو بذار ببینم چه شکلی هستی
و اینکه از اون دخملم بم بگو داداشییییییییی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:01---1 آبان 1390
امیرحسین عاشق میشودبرن امه ی امشب سینماهای تهران و شهرستانها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : امير حسين